Who wants to be right as rain
کی دلش میخواد درست مثل بارون باشه
It's better when something is wrong
بهتره که همه چیز همش یه اشتباه باشه
You get excitement in your bones
از اعماق وجودت شاد بشی
And everything you do's a game

و کاری که میکنی فقط یه بازی باشه

When night comes and you're on your own
وقتی شب میرسه و با خودت خلوت میکنی
You can say I chose to be alone
میتونی حتی بگی " من انتخاب شدم که تنها بمونم "
Who want to be right as rain
کی دلش میخواد مثل بارون باشه
It's harder when you're on top
خیلی سخته وقتی توی اوج گرفتاری

'Cause when hard work don't pay off
چون سخته وقتی سخت تلاش میکنی و جوابی نمیگیری
And I'm tired, there ain't
و من خسته شدم
No room in my bed
هیچ جایی برای آرامش من نیست
As far as I'm concerned
تا وقتی که من نگران هستم
So wipe that dirty smile off
لبخند پلیدت رو از روی صورت پاک کن
We won't be making up
ما دیگه به هم نمیرسیم
I've cried my heart out
ازاعماق قلبم گریه کردم
And now I've had enough of love
و حالا هم به اندازه ی کافی عشقت رو تجربه کردم

Who wants to be riding high

و حالا میخوام شانسم رو امتحان کنم

When you'll just crumble back on down
وقتی که داری تباه میشی
You give up everything you are
همه جوره خودت رو فراموش میکنی
And even then you don't get far
و حتی یک تغییر کوچیک هم توی حالت رخ نمیده
They make believe that everything

دیگران ممکنه باور کنند که همه چیز

Is exactly what it seems

همون طوری هست که نشون میده

But at least when you're at your worst
اما حداقلش اینه که وقتی حالت بده
You know how to feel things
میدونی که میتونی احساس کنی

See when hard work don't pay off
وقتی که سخت تلاش میکنی و جوابی نمیگیری
And I'm tired, there ain't
و من خسته شدم
No room in my bed
هیچ مکانی نیست که بستر من باشه
As far as I'm concerned
تا وقتی که من اهمیت میدم
So wipe that dirty smile off
لبخند پلیدت رو از روی صورت پاک کن
We won't be making up
ما دیگه به هم نمیرسیم
I've cried my heart out
ازاعماق قلبم گریه کردم
And now I've had enough of love
و حالا هم به اندازه ی کافی عشقت رو تجربه کردم

Go ahead and steal my heart
انجامش بده ، قلب من رو ازم بدزد
To make me cry again
تا دوباره من و به گریه بندازی
'Cause it will never hurt
چون دیگه هیچوقت درد نمیکشم
As much as it did then
به شدت دردی که در گذشته داشتم ، درد نمیکشم
When we were both right
وقتی هر دوی ما خوش بودیم
And no one had blame
و هیچ کس هیچ شکایتی نداشت
But now I give up
ولی الان میگم که تسلیم شدم
On this endless game
توی این بازی بی پایان

Cause Who wants to be right as rain
چون کسی کی دلش میخواد درست مثل بارون باشه
It's better when something is wrong

بهتره که همه چیز همش یه اشتباه باشه

You get excitement in your bones
از اعماق وجودت شاد بشی
And everything you do's a game
و کاری که میکنی فقط یه بازی باشه
When night comes and you're on your own
وقتی شب میرسه و با خودت خلوت میکنی
You can say I chose to be alone
میتونی حتی بگی " من انتخاب شدم که تنها بمونم "
Who want to be right as rain
کی دلش میخواد مثل بارون باشه
It's harder when you're on top
خیلی سخته وقتی توی اوج گرفتاری

'Cause when hard work don't pay off
چون سخته وقتی سخت تلاش میکنی و جوابی نمیگیری
And I'm tired, there ain't
و من خسته شدم
No room in my bed
هیچ جایی برای آرامش من نیست
As far as I'm concerned
تا وقتی که من نگران هستم
So wipe that dirty smile off
لبخند پلیدت رو از روی صورت پاک کن
We won't be making up
ما دیگه به هم نمیرسیم
I've cried my heart out
ازاعماق قلبم گریه کردم
And now I've had enough of ...
و حالا هم به اندازه ی کافی عشقت رو تجربه کردم

No room in my bed
هیچ مکانی نیست که بستر من باشه
As far as I'm concerned

تا وقتی که من نگران هستم

So wipe that dirty smile off
لبخند پلیدت رو از روی صورت پاک کن
We won't be making up

ما دیگه به هم نمیرسیم

I've cried my heart out

ازاعماق قلبم گریه کردم

And now I've had enough of love
و حالا هم به اندازه ی کافی عشقت رو تجربه کردم